Re: Hjælp..Min computer er for hurtig.

On søn, 2004-04-11 at 19:55, Asbjoern Grandt wrote:

> Det lyder lidt som en dårlig joke, men det er desværre sandt.
>
> Mit ur vinder næsten 10-15min./døgn den er tændt, og af of til er der
> en hørbar forskel på musik, hvor de værste tilfælde har fået Louis
> Armstrong til at lyde som Chip & Chap og netradio er umuligt i de
> tilfælde.
>
> Mit bedste bud er at der er noget galt med kernens timer, men hvordan
> fixer jeg det (uden reinstall)
>
> Jeg bruger Mandrake 9.2 på en Athlon 2500+ (Barton) og nForce2 chipset
> men med seperat grafik kort.
> Faktisk tror jeg at problemerne startede da jeg satte et andet
> [...]

Jeg mener det problem har været oppe og vende på sslug-teknik 1-3 mdr.
tidligere. Jeg kan desværre ikke lige finde tråden.
Jeg mener det var noget med et kerneflag som skulle sættes anderledes -
bruger du "default" kerne i MDK9.2?

Jeg ville nok lappe huller lige nu med at sætte NTP op - det er ret
nemt. Se http://www.linuxbog.dk/admin/bog/ntp.html

--
Peter Toft, Ph.D. [pto@xxxxxxxxxxx] http://pto.linux.dk

  then they fight you, then you win.