Apache 2 starter ikke op efter opgradering til 2.0.48-6 (Mandrake)

Hej!

Jeg har nu googlet hele dagen, men uden resultat.

Mit problem er at jeg har opgraderet bl.a. min apache her igår aftes til
version 2.0.48-6 fra mandrakes nye Official katalog.

Men efter opgraderingen sker der det at når man starter apache op kommer
den med en [OK] men efterfølgende er der ikke nogen httpd process.

I error_log kommer flg. fejlmeddelelse :

[Thu Apr 15 11:13:03 2004] [emerg] (38)Function not implemented:
Couldn't create accept lock

Jeg har kigget efter om det skulle være lock filen der er et problem,
men det ser ud til at den er fin.

En configtest kommer ud med at configuraitons filen er ok.

Det eneste jeg har kunnet finde på google er noget på redhats sider som
beskriver en lignende situation med version 2.0.47 og
2.0.tidligereversion.

Er der nogen der har nogen ideer til hvad der er galt her ?

Mvh
Carsten Skov