Tilbage til Linux, igen

Hej

Jeg har det sidste år brugt Windows XP, men nu vil jeg tilbage, dog
ikke for en værd pris, der er nogle programmer jeg er blevet afhængige
af, som jeg gerne vil have funktionaliteten med til Linux, så hvis der
er nogen som kan give mig en status på nedenstående:

Musik: jeg har desværre flere wmv filer, som jeg gerne vil afspille?

Email: jeg bruger Outlook 2003, men vil bruge Evolution, kan jeg tage
mit e-mail/adresse arkiv med?

Messenger og ICQ, er det begyndt at køre ordentligt?

StarOffice 6.0 hvordan er understøttelsen af .doc filer?

Regner med Mandrake, men Linspire, kunne måske også have interesse,
mest pga. Windows programmet SPSS?

Håber en lige gider at flette et par linje på hvert spørgsmål!

Med Venlig Hilsen
Christian Precht-Jensen

Follow ups