Re: SSLUG tv

Ivar Madsen wrote:

Hvilket plug-in skal man have for at kunne se
http://sslug.mmmanager.org/Members/BabyTux/ole_tange_dns ?
Jeg  kan klikke på view ude til venstre, og så se, men aligevel,,,

En anden ting, er det muligt at få det op i fuldscreen?

Så vidt jeg ved, kræver alle videoerne i SSLUG's tv-afdeling Real-Player plugin. Du skal dog ikke regne med dette er nok, da jeg har en fuldt installeret Real Player, med alt hvad dertil hører, her på maskinen, og alligevel kommer jeg ikke længere end til "buffering" (hvilket dog nok er et firewallproblem hos mig). Har SSLUG mon lagt deres videoer til download et eller andet sted? Ellers synes jeg bestemt de skulle gøre det. I mpeg eller divx, eller hvad de nu end foretrækker.

--
Lars Sommer - LaSG
http://LaSG.dk