Re: suse9.0: ingen scrollmus

>Jeg har fået lagt suse9 ind, og det fungerer fint bortset fra at min
>logitech scroll-mus s51 ikke scroller. Den sædvanlige XF86Config
>opsætning lader ikke til at virke:

>Der skulle vel ikke være nogen der kender en løsning.

>Flemming

Hvis alt skulle feile:
OEM/Basic Optical Mouse/2Btn Wheel PS2  :-)
(Jeg er selvfølgelig vondsinnet nok til å tro
at det finnes en særskilt museskatt i Danmark
for å finansiere bananproduksjon innen EU
eller alternativt at Den Danske Stat yter eksportstøtte
til Mus produsert i The Peoples Democratic Republic of China) :-)

Pris:
DKK 98 .- eller
NOK 83,-

Det er en riktig god PS/2 optisk mus med kabel i motsetning til
mange optiske Microsoft mus som for noen år siden kostet
en dagslønn og passet best til fyllekjørere med lav IQ
da de oppdaterte alllllttt for laaaangsommmmt.

Fåes bedst hos itbutikken.no :-)
eller alternativt itbutikken.dk

Mvh
Jim Oksvold