Re: Virus Killer Live CD ?

On Wed, 28 Apr 2004 23:48:45 +0200
Michael Schmidt <m.schmidt@xxxxxxxx> wrote:
> Hej
> Mine stakkels forældre har fået vira i deres windows xp PC'er.
> Mener at have hørt om en Live-Linux modificeret specielt til at løse
> den slags opgaver, men kan ikke rigtig finde noget via google eller
> DistroWatch.
> Kan I hjælpe mig?

Denne her har jeg benyttet mig af et par gange hvor venner og bekendte
har fået vira. Desværre har jeg haft problemer med at få den til at
godkende nyere virus definitioner end dem som ligger i iso'en, men de er
nogle måneder gamle og fanger stort set det hele.

http://www.centralcommand.com/rescue_disk1003a7.html

--
   Kim Schulz   | Need a Content Management System for your website? Go
 Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New