Re: Problem med "Virtual Mailhosting System with Postfix Guide" til Gentoo

On Sun, 2004-05-02 at 13:02, Michael Bernhard Sørensenørensen wrote:
> Hej derude.
>
> Jeg er ved at installere en gentoo med mail server. Jeg sidder fast i
> kapitel 10 i guiden.
>
> Jeg gribes nu af tanken om der ikke findes en nemmere måde at få et
> hurtigt og stabilt kørende web- og imap-server.
>
> Spørgsmål: Hvad bruges der rundt omkring i landet af installerede
> løsninger der bare virker?
>
> Normalt er jeg ikke til de hurtigste løsniniger, men i denne situation
> er jeg under tidspres da min web-hotel lukker snart. Hvis ikke jeg
> finder en løsning snarest, så vil jeg kigge på Slackware eller Suse 9.0.
> [...]
Hej Michael,

Nu ved jeg ikke helt hvad det er du søger mht. web delen. Men hvis du
søger n opsætning hvor du har alle email konto oplysninger i en
database, kan jeg varmt anbefale denne how-to:
http://www.high5.net/howto , der er også et webinterface, som er ligetil
at installere.

Jeg har installeret det på 3 servere, og det kører helt perfekt.

Mvh
Carsten Skov