Re: Brug af /opt

Mogens Valentin skrev:

> Hvor meget gør de forskellige distros brug af /opt?

Det er ikke min erfaring af nogle af de distributioner jeg har haft
fingrene i lægger noget somhelst i "/opt".  Hvis man kigger i FHS, så
vil man også se at "/opt" netop _ikke_ er til distributionernes egne
ting (medmindre jeg husker helt galt).

Men kig i FHS/LSB.  Det er temmelig sikkert den retning alle
distributionerne vil bevæge sig i, uanset hvordan de gør tingene i
dag.

Jacob
--
At brandmur checker dørvogter eller firewall generer
heldigvis ikke julemanden. Kan lokkeænder mon narre