SV: SV: Brug af /opt

> Jeg skulle måske have tilføjet at jeg ozze er interesseret i
> hvor meget
> non-distro ting fylder. Oracle er jo et vidt begreb, afhængig af hvor
> meget man vælger.
> Hvor meget fylder Veritas?

Det er et godt spørgsmål. Vi bruger ikke Veritas på Linux-maskiner, kun på
Sun og nogle gamle MIPS-kværne.

På Sun-maskinerne fylder det ca. 100 MB installeret.

Veritas Volume Manager er efter min mening et rigtig godt produkt, men har
den "fejl" at det er ret dyrt.

Til Sun måtte vi op med mere end 30 kkr. for en licens og dertil skulle man
så lægge prisen for medier der
også var lidt pebret. Jeg mener at det var 5-6 kkr.

Generelt laver Veritas rigtige godt produkter, men som nævnt overfor ved de
også hvad de skal have for dem.

/Frank