Re: iptables ipp2p

> Har kun lige skimmet linken, men i din iptables kommando skriver du at
> den skal tilføjes i FORWARD kæden, hvilket kun vil filtrere trafik der
> kører igennem din computer.

Det er også den traffik jeg vil filtrere.

> Hvis du har sat din box op til router er kan
> det godt være det er det du leder efter, men ellers prøv at ændre den til
>     -A INPUT
> i stedet for. Så filtere du det fra der kommer ind til boxen.

> Og hvike p2p netværk forsøger du at filterere?!

dem alle

> eDonkey 	Gnutella 	FastTrack 	Direct Connect 	Gesamt 	new (0.5.rc2)
> --edk
> --edk-data 	--gnu
> --gnu-data 	--kazaa
> --kazaa-data 	--dc
> --dc-data 	--ipp2p
> --ipp2p-data 	--bit
> --apple
>

> ser ud som om det der de eneste lige nu så hvis "dit" netværk ikke er på
> listen er det jo ikke sikkert den kan, endnu i hvert fald...

Jeg har fået det til at fungere nu. Så vidt jeg kan forstå er det kun når
forbindelsen oprettes at der findes et match. Derfor skal man bruge
CONNMARK patchet til linuxkernen. Den udgave af connmark som er med i
patch'o'magic cvs kræver til gengæld at man installerer iptables 1.2.10,
igen fra cvs. Det var fordi jeg ikke havde alle disse nye versioner jeg
ikke kunne få det til at fungere.

Det kører rigtig fint nu, jeg kan spille ET, mens jeg deler data.

/kallenberg