From: "Niels Elgaard Larsen" <elgaard@xxxxxxx>
Newsgroups: sslug.teknik
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Thursday, May 27, 2004 5:37 PM
Subject: [TEKNIK] Partitionere en XP

Jeg har lovet nogen at få Linux på en maskine med WinXP, dvs dual-boot.

Tilsyneladende var der kun en 180GByte partition.

Men jeg brændte en systemrescuecd som kan ændre størrelsen på NTFS
partitioner. Men så så jeg at det var en 200GByte disk og at der er 5
partitioner, de 4 er bare skjult for Windows. Den 1. er på 7GByte og
indeholder et VFAT system med en rescue version af Windows.
Den 4. er Windows C: (NTFS).

Så er det en normal måde at preinstallere XP på og
bruge tre sidste partitioner til noget?

--
Niels Elgaard Larsen
elgaard@xxxxxxxx