Re: Skifte opløsning i X, uden at genstarte X

Michael Rasmussen skrev:

> En mulighed er, at du installere gnome-randr-applet. Herefter kan den
> tilføjes i dit panel, og viser, ved klik på mus, hvilke opløsninger du
> kan vælge. Den opløsning du vælger, bliver herefter automatisk valgt.

gnome, hmm, jeg køre med KDE.
Nogle gnome programmer kan jeg udenvider bruge under KDE, men sådan noget
som det, vil det komme til at virke godt, eller vil det blive noget
forfærkeligt noget der  vil lave en masse unoder?

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen