Re: Videoafspilling i fullscreen på TV-out

Ahh... Jeg gik bare ud fra du havde TV kort i da jeg læste TV-out, men self kan det også lade sig gøre uden.

Hvad bruger du så til at afspille de videoer? MPlayer vel sagtens... PAL standarden kører med 720x576 i opløsning som standard så kunne du ikke prøve at få mplayer til at vise i den opløsning? Det kunne være det ville gøre det...

Claus