Re: Mplayer

Onsdag den 2. juni 2004 16:50 skrev Claus M. Christiansen:

> Men et andet problem du med garanti skal løse før du kan skifte kanaler
> er at du skal have ændret i din database som myth bruger (jeg ved ikke
> om det står i den artikel fra AOD, så jeg forklarer det lige kort her).
> Uden tabellen 'programs' står de forskellige kanaler listet. De
> frekvenser der står skal du have ændret så de passer til PAL. Det gør du
> ved at finde ud af på hvilke frekvenser (mhz) dine kanaler ligger i dit
> område og så gange dem med 16 og indsætte det i stedet for. Det er en
> lidt længere process og jeg vil gerne forklare det nærmere hvis AOD ikke
> [...]

Tak for scriptene, desværre er det ikke lykkedes mig at finde et program der
styrer kanalskift på bttv-driveren  både i xawtv og tvtime er det pil op og
ned.

Korrekt mig hvis jeg er galt på den:

På antennesystemet er
Norge 1 	kanal 64 	freq    815,25
og det skal blive til
Norge 1 	kanal 64		freq		13044

Fik forøvrigt væltet det hele, havde en del problemer med databasen og tænkte
så logisk???=nej, jeg sletter den og opretter den påny og kører en ny
mythtvsetup, siden har jeg ikke kunnet starte backend-serveren, prøvede at
ominstallere den, det hjalp heller ikke så jeg bliver nok nødt til at starte
helt forfra med hele mythtv møllen :-(

mvh/gert
--
Experiments must be reproducible; they should all fail in the same way.