Re: Brother 5150D

On Sat, 05 Jun 2004 23:34:29 +0200, Anders Bo Rasmussen wrote:

<Snip om Brother HL 5150 D>
> Er der nogen der har erfaringer med denne printer?
Jeg har ikke erfaring med Brother 5150 D, kun med dens lillebror Brother
HL 1250 (som dog kostede ca. 3.000 i sin tid ;-)) og den har fungeret
upåklagelig. Det eneste negative jeg har fundet er, at den larmer ret
meget under udskrift, men det er til at overleve. Det er dog mest tekst
jeg har udskrevet, så jeg ved ikke, hvor god den er til grafik.

> Og at få den til at virke under Linux? (jeg bruger gentoo, hvis det har
> noget at sige)
Jeg havde ingen problemer med at installere den under Mandrake (tilsluttet
vha. USB). Jeg brugte Mandrakes printer-guide, og så vidt jeg husker
genkendte Mandrake printeren og installerede selv de nødvendige pakker mm,
med minimal indblanden fra min side.
--
Mikkel Bundgaard
Ph.D. student in the Theory Department