Alsa, spiller fra to programmer samtidig.

Hejsa

Efter jeg er skifte fra FC1 til FC2, har jeg fået ALSA lyddriveren, og
den virker som sådan godt nok. Jeg er bare lidt træt af, at den ikke kan
spille to lyde samtidig.

Når jeg f.eks. bruger rhytmebox til at høre musik, og der kommer en
besked til mig på aMSN, så spiller aMSN ikke nogen lyd. Men når
rhytmebox så skal skifte nummer, bliver aMSN lyder spillet, også selv om
det er 2 minutter siden den skulle være spillet.

Det resultere i, at rhytmebox ikke kan bruge lydkortet, og går ned. Så
vidt jeg huske, så kunne driveren i FC1 godt spille fra flere programmer
samtidig. Er der noget jeg kan gøre?

mvh
Christoffer
--