Re: OT: Router problem

> Du skal have en layer-3 router, før det forholder sig sådan. Cisco-677
> har ikke dette "problem", mens det modsatte gør sig gældende for
> soho-77.

Det er ikke en router, førend den router på lag 3. Dobbeltkonfekt :)

Nogen gange kan det være fordi at din router godt nok forwarder som den
skal. Prøv at kig på din server med tcpdump, om ikke der ganske rigtigt
kommer syn pakker til den port du ville snakke med. Men svaret går jo
direkte til din egen PC. Det vil sige at din egen PC tror den snakker
med atte.dk (129.142.205.18), mens den får svar fra en intern IP. Den
får ikke svar fra 129.142.205.18.

Mvh. Jesper