Re: Netkort

Anders Gnistrup wrote:

> Hej alle
>
> Er der nogen der kender et grafikkort, hvor der er mulighed for at ændre
> MAC-adr?

Nej, nej det gør jeg så udpræget ikke. ;)

> Vi har en server med en licens bundet til et netkort.

Hvad er det for noget hejs der kræver licenser per mac-adresse?

> Problemet er blot at netkortet er brændt af....

Too bad.

> Jeg mener selv at have fundet nogle 3Com kort som giver mulighed for
> det. (bl.a. 3Com Etherlink server) men er dog ikke helt sikker da det
> ikke stå 100% klart.

Følgende diskussion ser ud til at have nogle gode links:

http://www.linuxquestions.org/questions/history/174337

Det var det *ahøm*første*host* link med google. :)

--
Mvh
Christian Iversen