Re: cdrom (dvd) error

Mandag 21 juni 2004 14:14 skrev Torben Andersen:
> Kender ikke grub, men kan ikke umiddelbart se nogen ide-scsi
> parametre og kerne 2.6.x behøver ikke ide-scsi (med mindre
> applikationen gør).
>
> MVH Torben

Så vidt jeg ved laver K3B selv scsi emuleringen og Xcdroast brokker sig
over at den ikke er der for brænderen, men sætter alligevel brænderen
til 1,0,0 og dvd'en til 0,0,0

Nå, men bortset fra det så er fejlen ophørt, og der er jo selvfølgelig
en god ting, men det ville nu være rart at vide hvad der fremkaldte
den, så jeg ikke behøver en reboot for at få skiven ud en anden gang.

mvh/gert