Re: Embedding Streamet MPEG-4 for Linux

On Tue, Jun 22, 2004 at 20:05:28 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Har du dokumentation for det?  Jeg mindes ikke det blev vist.
De havde nogle tekst-strenge som var ens imellem de to programmer. Det
de lagde mest vægt på var at listen af subtitle-formater var i samme
rækkefølge (selvom der stod noget andet), og at sscan-strengene også var
ens i de to programmer...

Ikke helt nok til at bakke deres påstand op vil jeg mene. Det er trods
alt begrænset hvor mange forskellige måder man kan skrive sådan nogle
strenge på.

Men jeg ved ikke om de har fundet beviser siden jeg læste om det første
gang... For der blev jeg godt nok ikke overbevist.