Re: animerede (ikke gif) billeder

On Wed, Jun 23, 2004 at 19:16:45 +0200, Kristian Kallenberg wrote:
> Jeg vil gerne lave et animeret billede. Det skal kunne vises af gængse
> browsere. Hvilket kan jeg bruge ud over gif?. Hvilket program kan jeg lave
> billedet i?
Det kan du ikke. IE (som jo stadivæk er den browser de fleste bruger),
har ikke understøttelse for den slags fancy ting (lige som
gennemsigtighed i png-billeder).

Så reelt kan du vælge imellem gif eller flash.

Der findes et alternativ (som bygger på png), som vist nok hedder
mng. Men jeg ved ikke hvilke værktøjer der kan lave det, eller for den
sags skyld hvor mange browsere der understøtter det. Min konqueror gør
:-)