Nem afvisning af mail ?

Hej

Er der en nem måde man kan få sendmail til at afvise (ikke
blot sende til /dev/null) mail der indeholder attachede
filer af type .scr, .zip, .exe, .wav etc. ?

Det der er brug for er en content-scanning i forbindelse
med et eller andet rule-set, men den scanning kan jo
først foregå når mail-bodyen sendes. Hvis sendmail
under transmissionen afbryder når den ser de pågældende
extensions, så antager, at den sendende MTA blot vil prøve
igen senere.

Grunden til, at jeg gerne vil have en afvisning frem for
en simpel drop, er, at jeg vil gerne have sender til at
finde ud af, at deres mail er afvist.

Jeg er klar over, at 'killall -9 sendmail' ville løse
ovenstående problem, men det er jo nok lidt drastisk ;-)

--PMM