Re: cyrus sasl/imap/mysql

---- Original Message -----
From: "Jesper K. Pedersen" <jkp@xxxxxxxxxxxxxx>
Newsgroups: sslug.teknik
Subject: Re: [TEKNIK] cyrus sasl/imap/mysql

> Problemet (eller rettere udfordringen) ligger i at cyrus imap for at
> bruge flere domæner (for at kunne bruge domæne administratorer) skal
> have brugernavn i formen bruger@dom og at sendmail desværre når den
> sender til cyrus kun sender bruger delen.

Det maa vaere muligt at skrue lidt paa sendmail og faa den til at snakke cyrus'k
saadan med login,realm,passwd og det hele. Det er noget jeg har taenkt mig
at forfoelge.

Egentlig er jeg ikke rigtigt interesseret i at faa perl tingen til at virke. Jeg er mere
til PHP, og siste gang jeg installerede PHP saa jeg en configure option der hed
noget med cyrus-imapd. Det er nok der jeg vil lave mit admin stuff. Saa maa cyradm
vente til en dag jeg virkelig keder mig. Jeg har akdrig vaeret glad for perl.

> Men jeg tror vist nok det bliver i morgen (noget med
> alderen kræver man også får lidt søvn).

I knowzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...