Re: script til auto cd rip + encode + cddb lookup

Lars Olesen <LOL@xxxxxxxxxxxxxxx> skrev den 02-Jul-04:

> -Men hvis der findes en "tekst"/kommandolinie baseret frontend
> ripper som kan det samme som grip men uden alt det grafiske så vil
> det også være fint.

Der findes rigtig mange af denne slags sammensurium, sandsynligvis
ingen som falder helt i din smag. Det var i hvert fald min konklusion,
så nu findes der rigtig mange og 1,

   http://www.kalibalik.dk/anders/software/andrip.phps

> Jeg har ikke før prøvet at lave avancerede scripts, så jeg
> eftersøger hjælp/hints/online guides til at opnå ovenstående.

Måske kan mit ovenstående bruges til inspiration; det fylder under 100
linjer, så det er ikke så avanceret endda. Du skal lige finde
programmet "discid" et sted; det laver et cddb-id ud fra den cd, der
ligger i drevet.

Anders.