Re: Tid til at gøre op myten om med IE's 95% andel ?

Asbjoern Grandt <asbjorn@xxxxxxxxxx> writes:

> Jeg kiggede netop på statestikkerne for mit site (ingen teknisk og
> OOS tunge afsnit) og var lidt overrasket over browserfordelingen. :

Min datters website handler heller ikke (særlig meget) om tekni, og
har følgende fordeling:

MS Internet Explorer    Nej     4907    48.9 %
Ukendt                  ?       2444    24.3 %
Netscape                Nej     1326    13.2 %
Konqueror               Nej     784     7.8 %
Mozilla                 Nej     439     4.3 %
Safari                  Nej     103     1 %
Opera                   Nej     14      0.1 %
Lynx                    Nej     7       0 %
WebCollage              Nej     2       0 %
UP.Browser              Nej     1       0 %

Janus

--
Roskilde University, Denmark.
Department of Technology and Social Science.