Kphone, iptel.org og NAT

Jeg har forsøgt at komme i "tale" med nogle af mine venner over SIP og
første test igår gik sådan set fint. Men efterfølgende har jeg ikke
kunne logge ind på min http://www.iptel.org/ -konto. Det er ligesom at
Kphone aldrig får svar tilbage fra serveren.?

Jeg sidder bag et Linux-NAT, er der nogle der kan fortælle have de
præcise indstillinger "burde" være for at få det til at virker her.

Jeg ville egentligt bare forwarde de relevante porte til maskinen fra
NAT-enhenden, men man kan ikke rigtigt "tvinge" Khone til at benytte en
anden IP-adresse i SIP forespørgslerne end den som den selv finder.

Jesper

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx
Jabber ID: jesper@xxxxxxxxxxxx