Re: Belkin Wlan

On Thu, 08 Jul 2004 18:27:19 +0000, Anders Bruun Olsen wrote:

> Jeg har med success fået et D-Link access point til at virke med en
> laptop med Centrino chipset (Intel 2100/PRO WLAN), og selvom jeg måtte
> opgradere firmwaren før AP'et fungerede korrekt, så kan D-Link godt
> anbefales.
Med D-link får du enkel og nem setup, der, efter min erfaring, bare
virker. Var det til erhvervsmæssig brug, ville jeg anbefale Cisco. Læste
en artikel med test hvor både D-Link og Cisco var repræsenteret, og her
løb Cisco fra alle de andre rent performance mæssigt.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
You're growing out of some of your problems, but there are others that
you're growing into.