urpmi inn fejler

Jeg er ved at sætte en reserve server op, som jeg kan sætte på nettet, hvis
min server går ned af den ene eller anden årsag. Ved install af inn får jeg
følgende fejl, hvad betyder det?

|# urpmi inn
|For at tilfredsstille afhængigheder vil de følgende pakker blive
installeret (6 Mb):
|cleanfeed-0.95.7b-12mdk.noarch
|db1-1.85-10mdk.i586
|inn-2.4.1-2mdk.i586
|Er det o.k.? (J/n) j
|hostname: Unknown host
|makedbz: /etc/news/inn.conf:186: parse error: saw end of file, expecting
parameter value
|chown: kan ikke tilgå 'history.*': No such file or directory
|chmod: kan ikke tilgå 'history.*': No such file or directory
> [...]

BTW når jeg får gang i inn på den maskine, så kan jeg sætte den til at sende
til min primære server, og derved få indlægene, men er der noget smarter
jeg kan gøre?

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen