Fra: Hans Schou [mailto:chlor@xxxxxxxx]
Sendt: 15. juli 2004 14:10
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: Re: [TEKNIK] ALbackup - Micro-howto: Backup med rsync og hard-links

On Thu, 15 Jul 2004, Peter Toft wrote:

> Jeg hørte i dag at rsync _har_ en feature som jeg længe har tænkt
> på. Følgende er IMHO lidt sejt:
> Variationer over dette tema modtages gerne :)

John Mørk har længe haft den hardlink option:
http://adilock.dk/~john/albackup/
(en implementering)

Jeg har rent faktisk skrevet lidt om det, men åbentbart ikke fået den
lagt ud på nettet før nu.
http://www.sslug.dk/~chlor/hardlinkbackup.html
(teorien bag)

Som det kan ses på Johns hjemmeside, har han kopieret mit lækre og
klassiske skærmdesign :-)

/hans
Fantastisk! Nul-trekvart år gammel og hun har på en måned
øget hastigheden fra 0,02 km/t til 0,2 km/t