Re: samlet debianpakke inkl afhængigheder

"Claus M. Christiansen" <a@xxxxxxxxxxxxx> writes:

> Jeg gik så ud fra at manden ikke havde de lister da han tidligere
> skriver at han ikke har nogen internetforbindelse, men ja, de kan da
> også findes sådan...

I betragtning af at jeg lige har forklaret at de ikke kan findes på den
måde du foreslog, er det 'også' temmelig misvisende.

> Claus

> Og med det menes der?!?!

At du svarede i toppen og ikke efter det du svarede på.

--
"Done. For future reference - don't anybody else try to send patches as
vi scripts, please. Yes, it's manly, but let's face it, so is