USB kortlæser og ide-scsi brænder - gentoo

Jeg vil gerne have begge til at virke på en gang.

Før jeg i lilo satte hdd=ide-scsi virkede kortlæseren med følgende linie i /etc/fstab: /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/part1 /mnt/flash_reader vfat noauto,user,noatime

men nu findes denne part1 ikke længere og så virker det jo ikke.

En 'cat /proc/scsi/scsi' giver:
liNUX scsi # cat /proc/scsi/scsi
Attached devices:
Host: scsi0 Channel: 00 Id: 00 Lun: 00
  Vendor: PLEXTOR  Model: CD-R   PX-W1210A Rev: 1.04
  Type:   CD-ROM                           ANSI SCSI revision: 02
Host: scsi1 Channel: 00 Id: 00 Lun: 00
  Vendor: SanDisk  Model: ImageMate II     Rev: 1.30
  Type:   Direct-Access                    ANSI SCSI revision: 02

men jeg kan ikke finde ud af hvor det special device ligger så jeg kan mounte den sandisk.

Der er ikke noget der hedder /dev/sca eller lignende men det hedder /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/cd for brænderens vedkommende. Derudover ligger der kun en fil 'generic' i denne folder.

Ud fra ovenstende 'cat /proc/scsi/scsi' skulle man så tro at SanDisk'en ligger i /dev/scsi/host1/bus0/target0/lun0/ men der ligger kun en fil der hedder 'generic' og det er ikke et block device...

Nogen der kan give et hint til hvordan jeg mounter mit flashkort?

mvh Gunner

Follow ups