Gendannelse af filer og dirs

Hjælp!! jeg store spade har lavet et nyt raid-5 array over natten til /home - så alle data var flyttet over på en backup-partition (og var kun der!). Men kl. 00 blev der kørt følgende script, som jeg havde glemt at slå fra: rsync -av --delete /home /backup. Så nu er alle data på min backup forsvundet!!!

Mit spørgsmål er nu: jeg mener ikke, der er blevet skrevet på /backup, så inodes skulle ikke være blevet overskrevet. Men er der nogen der har noget fornuftigt at sige om at gendanne data? Der er mange dirs og rigtig mange filer!!!

Hilsen en træt og bekymret Lars som ikke får penge nok for den her slags stress.

Lars Riisgaard Ribe

MSc, PhD-stud.

Telephone

+45 89 49 52 68

Fax 	+45 89 49 60 04
Email 	lars@xxxxxxxxxxxxxxxx <mailto:lars@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Address 	MR-Center - Aarhus University Hospital
Skejby Sygehus
Brendstrupgaardsvej
Dk-8200 Aarhus N
Denmark