Re: ASX 3

On Tue, 27 Jul 2004 12:12:17 +0200, Troels Arvin wrote:
> Jeg har lige forsøgt mig med en kombination af en mplayer baseret på et
> friskt CVS-udtræk samt download af seneste codec-samling fra mplayer's
> site. Stadig intet held.

Yderligere follow-up:

Det viser sig, at Fedora's "exec-shield" sikkerhedsfeature forhindrer
mplayer i at udføre sine tricks mht. import af dll-filer:
http://www.mplayerhq.hu/DOCS/HTML/en/faq.html#id2894874

Efter at have fulgt deres anvisninger, kan jeg godt afspille fx.
mms://mms-vod.media.tele.dk/tv2vod/vod/10983.wmv
- men naturligvis kun ved at benytte nævnte codec-DLL-filer fra
http://www.mplayerhq.hu/homepage/design7/dload.html der er behæftet med
yderst tvivlsom legal status.