Re: Laptop+mobile radeon 9600

Hasse Hagen Johansen wrote:

> Hej
>
> Jeg har for nyligt faaet mig en laptop med saadan et ATI kort i, og
> har faaet det til at virke fint med ati proporitaere drivere.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med resten af problemet, men måske kunne du
fortælle lidt om hvilket setup du bruger for at få atis driver til at
virke? Hvilken fb-driver, x-version, linux-distro etc.

Hos mig starter den fint op, men hvis jeg kompilerer kernemodulet, crasher
den ved lukning af X.

I øvrigt opserverede jeg samme problem igår i windows. Selv med ATIs
windows-drivere var der ikke nogen nem løsning.

--
Mvh
Christian Iversen