Re: min server er overbelasted, men hvad venter den egentlig på?

On Tue, 2004-07-27 at 15:33, Jon Bendtsen wrote:

> bruger java ikke GC?

Jo men en memoryleak er jo netop at programmet bliver ved med at
allokere RAM uden at release noget. I Java er det meget nemt i det
man bare kan sætte objectet til null så klarer Garbage Collectoren
resten. I fx. C skal man selv huske at release den memory man har
brugt.

Mvh.
 Kristian Duus Østergaard