RE: Send en log fil via mail

> vil sende en

> er vedkommende en bruger på det system ?
> i så fald kør et cronjob som den bruger der bare cat'er den fil
>
> Ellers må du lave et lille script der sender det til vedkommende.

UPS!

De liner var for lange, så her kommer den igen.

Det er sådan at en ven jeg har, han har sin hjemmeside hos mig,
via denne maskine, hvor, den via poxy-pass, bliver sent over i
en ande maskine. I poxy-pass i httpd.conf, der har jeg laven
log på denne hjemmeside.

Det er den fil, som jeg vil senne til ham, og ja han er ikke
oprette på denne maskine, som bruger.

Det jeg forstiller mig i princippet er
"cp /var/log/httpd/fil_log xxx@xxxxxx", jeg ved godt at
det ikke er den måde.

Den lille komando den smides ned i en fil i cron.daily.

Hvad er den comando string jeg skal skrive, for at løse
dette ???

MVH jan