Re: INN/Gnus: Import af newsspool fra Hamster til INN eller Gnus

Peter Makholm <peter@xxxxxxxxxxx> writes:

> Snakker hamster ikke NNTP med en newsreader? Jeg troede at hamster var
> en slags leafnode for windows.

Korrekt ang. Hamster, men jeg er jo blot Linux-nybegynder med en
dualboot-maskine. Jeg får indtrykket at der antages at jeg er i et LAN
med en windows-boks. Dette er ikke tilfældet.

Foreslår du (og Ivar) at jeg skulle køre Hamster som ekstra server under
Wine og så sætte Gnus til at forbinde til den, for dernæst at
flytte/kopiere indlæggene over i den relevante (INN-spoolede) gruppe via
Gnus?

--
Regards, Peter
Topposters and other annoying elements will be killfiled in silence.