Re: Re: Microfon, musimi via kphone og skype på mandrake 10.0

Peter Makholm skrev:

> kphone kan vist kun snakke  med OSS-lyddriverne og ikke med alsa. Prøv
> at loade modulet snd_pcm_oss og se om det ikke hjælper.

Jeg er ved at være interesseret i at hoppe på vognen, enten musimi, eller
også skype. Kræver det den store ledvogter eksamen at få dem til at køre
med et lydkort, og resten af hvad der skal bruge lydkort til at bruge et
andet lydkort?

Jeg kunne prøve at loade modulet, for at se af, men jeg har ikke helt lyst
til at loade moduler jeg ikke har brug for,,,

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen