Re: Alsa: ingen problemer - ingen lyd

Jeg har skruet op for lyden og unmuted alting,men jeg får bare ingen lyd.

Kerneversionen er 2.6.8-rc2

Jeg havde bøvl med snd_cmipci. Det viste sig at noget der hed "IEC958 <Indsæt obskurt navn her>" skulle være slået fra. Prøve at toggle lidt på de sære devices i alsamixer, det virkede for mig...

Her var det jeg kom tættest på. Hvis jeg havde skruet op for IEC958blah var der ingen lyd - hvis lyden var 0% på denne var der fuld tryk på lyden, men så kunne jeg ikke skrue ned!... Så nu er jeg gået tilbage til OSS og det virker....

Tak for hjælpen

Lars

Lars Riisgaard Ribe

MSc, PhD-stud.

Telephone

+45 89 49 52 68

Fax 	+45 89 49 60 04
Email 	lars@xxxxxxxxxxxxxxxx <mailto:lars@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Address 	MR-Center - Aarhus University Hospital
Skejby Sygehus
Brendstrupgaardsvej
Dk-8200 Aarhus N
Denmark