crossover office og MS Java

Sidder og bøvler med subj. Jf. en tidligere tråd (Basisbank under Linux og det virker !!!!), burde man kunne få IE og MSJAVA til at virke på flg. måde:

1. "CrossOver Office 3.0.0" installeret (købes hos
Codeweavers.com)
2. Installerede Internet Explorer 6
3. Installerede DCOM Windows 98
4. Downloadede og installerede MS Java Virtual Machine
(msjavx86.exe) Build 3810 som Unsupported Software

Problemet er bare, at min installation af MS JVM fejler. Den vil kun installere oveni en tidligere java ! Nogen med et link til en MS JVM, som virker ??

MVH Torben

PS: Det er mest for sjovt, at jeg prøver. Jeg er fint tilfreds med Firefox og Sun JVM. Skal bruge CrossOver office i anden sammenhæng.

--
"It's trivial to make fun of Microsoft products,
but it takes a real man to make them work,

Follow ups