SFTP server i Cygwin

Hey

Én af mine kammerater har en FTP server, og jeg var så dum at anbefale ham
at bruge SFTP i stedet. Nu spørger han så efter, hvor han kan få fat i en
SFTP server, og jeg kan ikke finde én til Windows, og han vil ikke skifte,
da serveren også bruges til andre ting. Jeg fandt til gengæld en artikel på
nettet, som beskrev, hvordan man satte Cygwin op til at udbyde SSH. Lidt
besværligt men det skal nok kunne virke.
Problemet er så bare, at brugerne ikke skal kunne få en shell, men så vidt
jeg kan se, kan SSH ikke slåes fra, samtidig med at SFTP slåes til. Kan det
passe ?
Et andet problem er, at brugerne får adgang til hele maskinen. De skulle kun
have adgang til bestemte foldere. Så tænkte jeg på et root jail, men virker
det i Cygwin ?
Jeg ved, at der findes en chroot patch til OpenSSH, så man kan skrive noget
i /etc/passwd, som så sætter et jail op automatisk, men jeg har aldrig
prøvet det og ved ikke om det virker i Cygwin.
Er der nogen, der har erfaringer eller links ?

Venlig hilsen,
Robert