Re: Mozilla 1.7.x & tdcmobil, har i Fejlen ??

In <pan.2004.08.23.17.48.31.451711@xxxxxxxxx> Michael Rasmussen <mir@xxxxxxxxx> writes:

>Debian unstable:

>Mozilla 1.7.2 og Mozilla Firefox 0.9.3 "virker" som beskrevet
>Konquerer 3.3.0 virker som den burde.

På min Mandrake 10 virker siden fint i Firefox 0.9.3. Ingen
advarsler.

Den virker også i Mozilla 1.6, men det var knapt så interessant.

De der ser fejlen - hvor er det at jeres browser mener der er noget
galt ? Som jeg husker Niels' oprindelige mail lød det som om det
kunne være et problem med at browseren ikke genkendte den CA der
havde udstedt certifikatet for access.tdc.dk

Hvis det er muligt, så prøv at acceptere at gå til sitet alligevel.
Klik så på "hængelåsen" for at se certifikat-oplysningerne, og lav en
"View certificate". Under Details kan man se den kæde af certifikater
som danner autentificeringen. Er det her, det går galt ?

Henrik
--
Henrik Storner