Re: suid problemer

Christian Jul Jensen <christian@xxxxxxx> writes:

> stadig som den bruger man har startet den som. Jeg kan heller ikke
> su'e mig til brugeren apache, der får jeg fejlen: "This account is
> currently not available." Det er jo sikkert det samme problem, men jeg
> kan ikke helt gætte hvad det er.

At du ikke har nogen bruger der hedder 'apache' og at din webserver
følgelig heller ikke kan køre som denne bruger, hvorfor det alligevel
ikke vil nytte.

Hvilken bruger kører din webserver som? Det er ikke nødvendigvis samme
bruger som under Debian.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 peter@xxxxxxxxxxx |      being written. Who can afford to do professional