Re: Opsætning af TDC ADSL under Linux?

On Mon, Sep 06, 2004 at 09:10:37 +0200, Niels Kristian Bech Jensen wrote:

> Tak for det. Hvad med registrering af forbindelsen første gang den skal
> sættes op. Jeg har ikke kunnet finde et brugernavn/password i pakken?

Så må du kontakte TDC support så de kan levere de nødvendige
oplysninger, og så måske TDC kan lære at medlevere tilstrækkelig
med dokumentation.
Måske du slet ikke har behov for disse data til at få forbindelse?

Du har kontrolleret med TDC's online support sider?
f.eks.
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_inst
dog er der kun windows, men måske der er nogle hints....

Men har du adgang til siderne, så bør du kunne logge ind
og rette/ændre egen opsætning inkl. mailadresser, password
til internetadgang mv.

Og ellers når du har fået forbindelse, så brug også
TDC's egne newsgrupper under tele.internet.*

--
mvh Frank Damgaard  |