Re: Opsætning af TDC ADSL under Linux?

I sslug.teknik, skrev Henrik Christian Grove:

>  Jeg mener bare den skal registreres inden for 24 timer efter den er
>  taget i brug. Det er vist bare at gå ind på den rette hjemmeside, det
>  eneste fjollede jeg kan huske i den forbindelse, var at man blev tvunget
>  til at oprette en e-post-adresse (jeg har rigeligt), men nu blev det
>  selvfølgelig også gjort fra min brors windowsmaskine.

Jeg tror nok jeg ringede surt til dem og brokkede mig så meget at de
klarede det over telefonen.

OT:
Den anden dag ringede jeg til dem og brokkede mig over at det var en
256/128 til trods for at det burde være 512/128. Det kunne damen godt se
og det ville hun lige gøre noget ved.. hvorefter hun faldt ud i
telefonen og 10 sekunder efter så kunne vi tale sammen igen. Fiffet er
nok at man skal lade være med at bruge sin IP-telefon til at ringe ot
brokke sig over ens internetforbindelse :-)

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx
Jabber ID: jesper@xxxxxxxxxxxx