Re: stille PC som multimedieserver

Lars Riisgaard Ribe wrote:

Hej Sslug'ere
Inspireret af en nylig tråd her, kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogle, der har erfaringer med at have en Linux maskine som multimediemaskine? Dvs. tv-ud, helst også tv-in, recording i mpeg2 eller lignende, "se noget mens du optager noget andet"-programmer, og så også som beskrevet helst noget hardware man kan holde ud at have kørende hele tiden? Hvordan ligger det med programmer som non-geeks kan finde ud af? Det der med at taste mplayer-kommandoer ind får jeg nok ikke min kone til....

mange hilsner

Lars

Hej Lars

Prøv at kigge på http://mythtv.org