Re: stille PC med passiv køling

Jeg skref:

> Min 80GB Maxtor Diamond Max Plus 9 produsert 12 December 2003 - Er den
> berørt?

Sorry, skulle have tilføjet nogle datoer. Det deres produktion 'på det
sidste'. Hvor langt tilbage er jeg ikke sikker på, men så vidt vides kun
de sidste få måneder. Omtalte returnerede diske er indenfor sidste
måneds tid.

Til Anders: Yes, Samsung er ganske støjsvage, men ikke specielt hurtige,
bortset fra at deres ATA har hurtig burst read. Weird...

--
Kind regards,
Mogens Valentin