Re: Erfaring med Linksys WPC11 PC-card og kerne 2.6

On Thu, 16 Sep 2004 12:39:56 +0200, Preben Bohn wrote:

> Ikke så Linux-relateret, men kan du anbefale et ok (og billigt)
> access-point?
Hvis det er til privat brug, kan jeg anbefale D-link DWL-2000AP+ (+
betyder op til 8x hurtigere forbindelse med 11b => maksimalt 110 K/bit -
mit kort er prismGT baseret, og prism54 driveren kan udnytte denne
facilitet, der ellers er forbeholdt AirPlus Extreme G+ produkter fra
D-link). Jeg anvender det selv herhjemme, og det har fungeret
upåklageligt. Jeg bor i et hus fra før murergerningen blev konverteret
til betonstøber, så der er maksimalt dækning i hele huset (kælder,
stue og 1. sal). I haven, en grund på næsten 1.000 m2, er der også
maksimal dækning. AP står i kælderen. Eneste utilfredshed jeg har haft,
er, at det webbaserede interface kun virker 100% i Konqueror - jeg er
Gnometilhænger:-)

Ifølge http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=44900 fås det for
600-700 kr.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
Q:	What is the difference between a duck?
A:	One leg is both the same.