Re: USB wlankort

Atte André Jensen wrote:
Findes der WLAN kort til indstik i bærbar's usbport som er *direkte* understøttet i kerne 2.6.7 eller nyere?

Jeg er *ikke* interesseret i:

* Noget med linux-wlan-ng drivere (jeg har knoklet med dem i 100 år med det indbyggede og jeg kan ikke få dem til at virke)
* Noget baseret på PCMCIA (der er ikke PCMCIA i maskinen)

Er der ethernet i maskinen? I så fald kan du jo købe en ethernet<->WLAN adapter; den er lidt dyrere end USB-tingen, men til gengæld slipper du 100% for driver-problemer (hvis dit ethernet kort er understøttet, that is).

Med venlig hilsen Preben