Re: Webserver .. mail og RCPT FROM

I sslug.teknik, skrev Peter Makholm:

>  Hvis du bruger kommandoen sendmail kan du sætte envelope-adressen med
>  '-f adresse'. Ellers må du forklare nærmere hvordan du afsender mail.

Så jeg skal forsøge at få brugerne til at benytte -f switchen i deres
kode. (Det er ikke mit eget kode, jeg kører blot serveren)

Jeg tænkte om jeg fra administratorens-side kunne gøre noget så der ikke
skulle rodes i de individuelle (tilsyneladende semidefekte) scripts.

Jesper

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx
Jabber ID: jesper@xxxxxxxxxxxx